نشست هم‌اندیشی مقررات تبلیغات انتخاباتی با حضور مدیران رسانه‌های کاربرمحور دارای مجوز از ساترا و مدیران ساترا برگزار شد.

در این جلسه، پیش‌نویس مقررات تدوین‌شده در خصوص قلمرو تبلیغات انتخاباتی، اصول عمومی، اامات رسانه‌های کاربرمحور و اامات محتوایی فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه انتخابات تبیین و تشریح شد.

در ابتدای این جلسه، وحید فرهمند قائم مقام رئیس ساترا با تاکید بر نقش و تاثیر رسانه‌ها در برگزاری و مشارکت پرشور انتخابات گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر قاعده‌مند می‌شود. وی در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات و تسهیلات سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی رسانه های صوت و تصویر دارای مجوز پرداخت.

در ادامه محمدرسول حاج اقلی، مدیر کل صدور مجوز ساترا، با اشاره به پیش‌نویس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» گفت: کلیه رسانه‌ها در تبلیغات انتخاباتی باید از قوانین و مقررات انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران و مقررات ساترا پیروی کنند. همچنین رسانه‌ها مم به استفاده از نشان تبلیغات انتخاباتی» ابلاغ‌شده از سوی ساترا برای تمایز محتوای مشمول این مقررات از سایر محتواهای انتشاریافته هستند. وی در ادامه بر اامات رسانه‌های کاربرمحور و تسهیلات ساترا در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد.

در ادامه، مدیران رسانه‌های ام‌پی‌فور، تماشا و دالفک و… نظرات می خود را در خصوص دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» مطرح کردند.

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در رسانه های صوت و تصویر فراگیر قاعده مند می‌شود

انتخاباتی ,رسانه‌های ,تصویر ,صوت ,ساترا ,مقررات ,صوت و ,و تصویر ,انتخاباتی در ,رسانه‌های صوت ,در رسانه‌های ,دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی ,تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ,اامات رسانه‌های کاربرمحور
مشخصات
آخرین جستجو ها